Αρχική > about blog, funny > make me rich

make me rich

Αύγουστος 10, 2007 Σχολιάστε Go to comments

1 million dollars

όπως μπορείτε να δείτε στο κάτω δεξιά κομμάτι αυτου του blog έβαλα ένα μετρητή για την αξία του blog μου( που ακόμα όμως είναι μηδενική).

Επειδή όπως όλοι οι bloger έτσι και γώ θέλω να γίνω πλούσιος από αυτό και διάσημος θα σας παρακαλούσα όλους εσάς εκεί έξω να βάλετε Links προς εμένα.Σε κάθε ποστ σας να κάνετε αναφορά στο όνομα μου να με κάνετε θεο του blogging με λίγα λόγια. Και μη μου πείτε γιατί να το κάνετε αυτό.Πως πάτε και κλικαρατε τις διαφημίσεις σε όλα αυτά τα blogs??Πως πάτε και κάνετε donations απο δώ και απο κει σε άλλους bloger??Έτσι θα κάνετε και με μένα. Θα με βοηθήσετε με κάθε τρόπο να φτάσω την αξία του blog μου στο 1.000.000 να το πουλήσω μετά στο google (τόσα και τόσα αγοράζει γιατί να μην αγοράσει και το blog μου) να πάρω το 1.000.000 να αγοράσω ένα ζευγάρι rollers και μια βίλα στο Miamy και να την περνάω φίνα εκεί με τα μωράκια.

Τι με περάσατε εμένα?Για κανένα βλάκα??Οτι δηλαδή μ’αρεσει απλά να εκθέτω τις αποψεις μου και άλλα τέτοια γλυκανάλατα?Δεν βλέπετε γύρω σας τι γίνετε?Ποιος είναι αυτός ο ρομαντικός blogger?its alla about the benjamin που λένε και στο χωρίο μου.

Άντε άντε ξεκινήστε τη δουλεία γιατί δεν έχω και πολύ υπομονή ε…. Α και από αύριο θα το τιγκάρω και στις διαφημίσεις (τις οποίες εσεις θα κλικάρετε) έτσι μωρέ για να βγάζουμε τα προς το ζειν μέχρι να κάνουμε τη μεγάλη μπάζα ξέρετε.
Ελα μην κάθεστε….

ps

Στην φωτο είναι ακριβώς το ποσό των δολαρίων που θα κερδίσω απο αυτή τη δουλειά

Κατηγορίες:about blog, funny
  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

