Αρχική > προσωπικά > Πρόσεχε τι ζητάς.

Πρόσεχε τι ζητάς.

Οκτώβριος 12, 2007 Σχολιάστε Go to comments

Χθές έκλεγα και φώναζα ότι βαριέμε και δεν έχω τιποτα να κάνω κλπ κλπ κλπ κλπ μην τα ξαναλέω.

Ε απο σήμερα έχω να κάνω «Συγκριτική μελέτη των αλγορίθμων Verlet και Leapfrog στη μοριακή δυναμική» !!!

Τι να πώ τωρα?? Οτι δεν τα θελε ο κ…. μου???

Ψέματα θα πω!!

Ειμαι προγραμματιστής την τρέλα μου και όταν ζητάω απαλακτική εργασία εννωώ να υλοποιήσω κάτι όχι να διαβάζω για μοριακή βιολογία. Στην τελική δώσε μου τον αλγόριθμο της μοριακής βιολογίας να τον υλοποιήσω.

Δεν κάθομαι στα αυγά μου.Θέλω και πτυχίο με βαθμό. Καλά να πάθω

  1. Οκτώβριος 12, 2007 στο 3:26 μμ

    εεεεεελα διάβαζε και μη μιλάς!!! μια χαρα είναι το θέμα και πολύ ενδιαφέρον ακούγεται

  2. navagos
    Οκτώβριος 14, 2007 στο 11:22 πμ

    α κρίμα ρε φιλε!
    Εγώ αυτές τις μέρες θα κάνω «Συγκριτική μελέτη των αλγορίθμων Βέφας
    και Μαμαλάκη στο ψήσιμο μοσχαριού με πατάτες»
    χαχαχαχα, 😛

  3. Οκτώβριος 14, 2007 στο 3:32 μμ

    na erthw na kanw mia epivlepsi twn apotelsmatwn tis ereunas sou??

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

